1402/03/22

لوازم یدکی کیا | خرید لوازم یدکی کیا در تهران

قطعات یدکی اصل و اورجینال خودروهای کیا همواره به منظور بررسی کیفیت و سلامت آنها تحت شرایط مختلف آزمایش می‌شوند. با توجه به فاصله طولانی‌ مسافت و حمل بار سنگین، برخی اجزای خودرو در طول زمان فرسوده می‌شوند. به همین دلیل، پیشنهاد می‌شود همواره از قطعات یدکی کیا با بهترین کیفیت استفاده کنید. شما باید برای تعمیر گیربکس، موتور و شاسی به افرادی مراجعه کنید  که بر روی قطعات یدکی با کیفیت سازنده تکیه می‌کنند. علاوه بر این،  مرکز تجاری سپهر مجموعه‌ای گسترده از قطعات یدکی برای انواع مختلف مدل‌های کیا را به شما ارائه می‌دهد.

برای عملکرد مناسب خودرو، تعمیر و نگهداری دوره‌ای و تعویض به موقع قطعات یدکی کیا ضروری است.

سامانه جستجوی مناسب باعث سهولت و سرعت در انتخاب قطعات کیا می‌شود. کارشناسان پشتیبانی فنی ما همیشه آماده پاسخ به سوالات شما در زمینه لوازم یدکی کیا هستند. ما قطعات یدکی با کیفیت بالا، قابل اطمینان و با قیمت مناسب ارائه می‌دهیم.

با خرید لوازم یدکی کیا اصل از مجتمع سپهر ، ماشین خود را بدون نیاز به هزینه و زمان زیاد تعمیر کنید!

چرا باید از قطعات اصلی کیا استفاده کنیم؟

قطعات یدکی اورجینال کیا ضامن کیفیت و ایمنی هستند و مستقیماً توسط سازنده خودرو تولید می‌شوند یا در تاسیسات سایر کارخانه‌های مدرن به سفارش او تولید می‌شوند. قطعات اورجینال همیشه قیمت گران‌تری نسبت به قطعات قدیمی دارند، اما همچنان بسیار پایدارتر هستند و عمر بیشتری دارند. گارانتی کامل استفاده از قطعات اورجینال کیا بر عهده سازنده خودرو است. در صورت استفاده از قطعات غیر اصلی، ممکن است گارانتی کل خودرو لغو شود.

 

قطعات غیر اصلی همیشه با قیمت پایین‌تری در فروشگاه‌های خرده فروشی موجود هستند، اما نباید فراموش کرد که بسیاری از این قطعات نمی‌توانند با کیفیت اعلام شده مطابقت داشته باشند. برخی از کارخانه‌های تولیدکننده قطعات غیر اصلی در نظر دارند اجزای این قطعات را به صورت مستقل و بدون گواهی تولید کنند، بنابراین برخی از قطعات غیر اصلی کیفیت پایینی دارند. همچنین، برخی فروشگاه‌های خرده فروشی این قطعات را بدون بسته‌بندی خاص تحویل می‌دهند، که برای مشتریان اضافه هزینه و مشکل توزیع و حمل و نقل به وجود می‌آورد.

تشخیص قطعات یدکی کیا اصلی از تقلبی

قطعات تقلبی خودروهای کیا در سال‌های اخیر موجب نگرانی شدیدی شده‌اند، به ویژه با توجه به اینکه بسیاری از رانندگان قطعات خود را از فروشندگان ناشناس آنلاین خریداری می‌کنند. در مقایسه با تولیدکنندگان لوازم یدکی اصلی (OEM) و قطعات معتبر افترمارکت، قطعات تقلبی یا فیک احتمالاً سریع‌تر فرسوده و از کار می‌افتند، حتی به صورت کامل خراب می‌شوند. بدترین موضوع این است که این قطعات به ندرت تست ایمنی و تضمین کیفیت را طی می‌کنند. چگونه می‌توان آنها را از محصولات اصلی جدا کرد؟ با هم بررسی کنیم!

قطعات یدکی تقلبی دقیقا چیست؟

لوازم یدکی کیا توسط OEM و OES تولید می‌شوند که با استانداردهای صنعتی سازگار هستند. قطعات این دسته برای وسایل نقلیه بهینه هستند زیرا با ابعاد و استانداردهای مناسبی تطابق دارند و خطایی ندارند.

 

همچنین، قطعات تقلبی با هزینه تولید کمتری تولید می‌شوند. این به این معناست که کیفیت آنها پایین است و شامل خطای بسیار زیادی هستند.

 

در ادامه، روش‌های شناسایی قطعات اصلی کیا از تقلبی را بررسی خواهیم کرد.

 

بیشتر بخوانید : چرا تعمیر خودروهای مدرن پرهزینه است؟

برچسب قیمت را بررسی کنید

اگر برچسب قیمت به نظر خیلی عالی باشد، احتمالاً درست نیست. دلیل اصلی پرطرفداری قطعات تقلبی این است که قیمت آنها نسبت به لوازم یدکی کیا پس از فروش و OEM بسیار ارزان‌تر است. احتمالاً یک قطعه غیراستاندارد با هزینه کمتر یک قطعه OEM تقلبی خواهد بود. در نظر داشته باشید که برای اطمینان از خرید قطعات اصلی، هر قیمتی را که مشاهده می‌کنید با قیمت کامل خرده‌فروشی در جای دیگر مقایسه کنید، زیرا این نشانه اولیه خرید قطعه تقلبی است.

اعتبار فروشنده را بررسی کنید

کمی صبر کنید و درباره اعتبار فروشنده  بیشتر تحقیق کنید . به جای تمرکز فقط بر روی قطعاتی که می‌خواهید خریداری کنید، به فروشنده که قطعات خودرو را به شما ارائه می‌دهد توجه کنید. یک قانون ساده این است که اگر فروشنده شناخته شده و معتبر نیست، بهتر است به جای دیگری مراجعه کنید . با یک جستجوی آسان در اینترنت، می‌توانید نظرات آنلاین فروشندگان معتبر لوازم یدکی کیا را پیدا کنید و ببینید آیا شخص دیگری درباره قطعاتی که از همان فروشنده خریداری کرده اند، شکایت کرده است یا خیر.

بسته بندی را بررسی کنید

بسته‌بندی ارزان قیمت با کیفیت پایین و نامناسب برای حفاظت از محتوا، همچنین اشکالاتی در املای کلمات روی جعبه، نشانه‌های شایعی هستند که ممکن است به نشان دادن قطعات خودروی تقلبی منجر شوند. برای تضمین صحت قطعات، باید شماره سریال یا VIN روی آنها چاپ شده باشد. قطعات یدکی معتبر کیا معمولا شامل شماره‌های خاصی هستند که به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد تا تمام تاریخچه قطعه را ردیابی کنند. قطعات اصلی خودرو نیز به عنوان شناسه‌های خود برچسب هولوگرام دارند. بسیاری از تولیدکنندگان همچنین کدهای QR را روی قطعات یا بسته‌بندی قرار می‌دهند که به عنوان یک لایه محافظتی اضافی عمل می‌کند. با اسکن آنها با گوشی هوشمند، می توانید صحت قطعات را با سازنده و تولیدکننده تأیید کنید.

قطعاتی را که در حال تعویض هستند بررسی کنید

شما می توانید با قطعات قدیمی که در حال تعویض هستند، قطعات جدید کیا را مقایسه کنید. به جزئیات دقیقی توجه کنید، مانند بررسی پایه ها، پیچ ها و کانکتورهای الکتریکی که ممکن است شباهت داشته باشند یا نه. تفاوت های ظریف ممکن است ناشی از به روز شده بودن طراحی باشد یا شاید این دو قسمت از برندهای مختلف باشند. با این حال، اگر قطعه به درستی جای نگیرد، احتمالاً قطعه تقلبی است. در کل، راه بهتر برای جلوگیری از استفاده از قطعات تقلبی برای خودرو خود، خریداری لوازم یدکی کیا از منابع معتبر است. پیشنهاد ما این است که ما را دنبال کرده و در مورد خودروها بیشتر بدانید تا یک راننده هوشمند تر و مالک خودرو با شناخت بهتری داشته باشید!

اگر یک قطعه یدکی تقلبی پیدا کردید چه باید کرد؟

وظیفه شما است که در اولین فرصت به OEM در مورد قطعات تقلبی کیا اطلاع دهید. شرکت های لوازم یدکی کیا یک بخش مناسب دارند که به عنوان تیم اجرای حقوق مالکیت فکر می شود. آنها قطعات تقلبی را ضبط می کنند و اطمینان حاصل می کنند که چنین قطعاتی به بازار نرسند. همچنین، اگر کسی سعی کرد قطعات تقلبی را به شما بفروشد و گفت که آنها مشابه هستند و در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد، به شخص گوش ندهید. ممکن است مقدار کمی که اکنون پس انداز می کنید، منجر به چیزی واقعاً خطرناک شود.

چگونه می توانید از 100٪ قطعات یدکی اصلی خودرو خود اطمینان حاصل کنید؟

راه ساده تری برای اطمینان از این موضوع، خرید از یک فروشگاه مورد اعتماد لوازم یدکی کیا است.

خطرات استفاده از قطعات تقلبی کیا

همانطور که قبلاً بیان شد، قطعات تقلبی کیفیت مطلوبی ندارند. این به این معنی است که آنها می توانند از خطرات ساده تا خطرات جدی پیش روی شما باشند. بیایید به خطرات مختلف لوازم یدکی کیا تقلبی نگاهی بیندازیم..

خطر خرابی موتور یا آتش سوزی

قطعاتی مانند شمع‌ها، تسمه‌های محرک، فیلترهای هوا، سوپاپ‌ها و غیره برای عملکرد صحیح موتور و پیشرانه بسیار حائز اهمیت هستند. قطعات کیا تقلبی می‌توانند باعث خرابی موتور یا بدتر از آن، آتش سوزی شوند.

صدمات مربوط به شیشه جلو

لوازم یدکی کیا OEM / OES با تأکید بر رعایت استانداردهای خاصی مانند ظرفیت باربری، شیشه های جلویی را توصیه می‌کند. اما شیشه های جلوی تقلبی نمی توانند این دستورالعمل ها را رعایت کنند. به عبارت دیگر، چنین شیشه های جلوی تقلبی، به سرنشینان آسیب وارد کرده و در حین بارگیری ترک می خورند.

خرابی ترمز

لنت ترمز و دیسک های ترمز بخش مهمی از سیستم ترمز خودرو هستند. لنت ترمز تقلبی به طور نامناسب و با سرعت نسبتاً زیاد فرسوده می شوند. همچنین، اگر مواد لنت ترمز کیفیت پایینی داشته باشد، ممکن است به راحتی شکسته شوند. این می‌تواند منجر به خرابی ترمز شود که می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

بیشتر بخوانید : هنگام بریدن ترمز ماشین چه کاری باید انجام داد؟

کاهش سفتی چرخ

چرخ های ماشین بخش بسیار حائز اهمیتی هستند که وزن خودرو را تحمل می‌کنند، و چرخ های تقلبی، به‌ویژه در بارهای سنگین، قابلیت تحمل فشار آن‌ها را از دست می‌دهند. این ممکن است در سرعت‌های بالا به شدت خطرناک باشد.

 

بنابراین، در صورت وجود قطعات تقلبی در ماشین شما، چگونه می‌توانید از اینکه لوازم یدکی کیا اصلی هستند، اطمینان حاصل کنید.

خطرات الکتریکی

آتش سوزی های عمده در خودروها معمولاً به دلیل خرابی قطعات الکتریکی ایجاد می‌شود. و هنگام بازرسی، به طور کلی مشخص می‌شود که چنین وسایل نقلیه‌ای به قطعات الکتریکی تقلبی یا نامطلوب مجهز شده اند. این قطعات معمولاً با استانداردهای لازم تولید نمی‌شوند و ممکن است بسیار خطرناک باشند.

یکپارچگی ساختاری به خطر افتاده است

پانل های بدنه جعلی با مناطق مچاله و ستون های وسایل نقلیه هماهنگ نیستند. این به این معنی است که این پنل‌ها تهدیدی برای سلامت سرنشینان وسیله نقلیه هستند. این قطعات می‌توانند در صورت برخورد، خرابی شدیدی را به وسیله نقلیه و سرنشینان آن ایجاد کنند یا حتی به آنها آسیب برسانند.

وارد کننده قطعات کیاموتورز

مجتمع سپهر ، با بهترین قیمت و با کیفیت‌ترین لوازم یدکی کیا، تجهیزات مدرن مدلهای جدید را فراهم می‌کند که نیازهای اساسی رانندگان را برآورده می‌کنند. قطعات یدکی کیا شامل سیستم کروز کنترل، فرمان الکتریکی، کامپیوتر داخلی، سیستم کنترل هوا و آب با عملکرد یونیزاسیون هوا و یک سیستم چندرسانه‌ای هستند.

تاریخچه کیا

KIA، یک برند خودرویی متعلق به شرکت KIA Motors Corporation با دفتر مرکزی در سئول کره جنوبی است و در زمینه تولید و فروش وسایل نقلیه از جمله اتومبیل های مسافربری، تفریحی و تجاری فعالیت می‌کند. این شرکت در جهان رتبه هفتم را در تولید وسایل نقلیه داراست. محصولاتی مانند Rio 4-door، Picanto، Soul و Rio 5-door توسط بخش PC تولید می‌شوند. بخش RV محصولاتی مانند Sportage، Sedona، Sorento و Carnival را تولید می‌کند و بخش CV به تولید محصولاتی مانند K2700، 2500TCI، Strong، 3000S و K4000G می‌پردازد. لوازم یدکی کیا با قیمت مناسب و کیفیت بالا در فروشگاه ام کو پارت عرضه می‌شوند.

 

در آغاز، کیا در تولید دوچرخه انبوه مشغول بود. این نام تجاری که اکنون در صنعت خودروسازی و لوازم یدکی فعالیت می‌کند، در سال 1951 به دست آمد. در طول جنگ کره، خط تولید به بوسان منتقل شد و به این شرکت اجازه داد تا از دوران سخت عبور کند. در سال 1961، شرکت KIA به تولید موتورسیکلت پرداخت.

 

در دهه 1970، این شرکت به تولید اتومبیل با موتور بنزینی و دیزلی پرداخت. در دهه 1980، این شرکت به سرعت رشد کرد و در اوایل دهه 1990 وارد بازار اروپا و ایالات متحده شد.

 

چند تاریخ مهم در تاریخ نام تجاری کیا شامل:

 

- در سال 1951، مارک کیا در تجارت فولاد، تصمیم گرفت تا تولید دوچرخه های خود را آغاز کند.

- در سال 1952، این شرکت نام "کیا" را انتخاب کرد و با تولید موتورسیکلت، فعالیت خود را گسترش داد.

- در سال 1962، کیا موتورز اولین خودرو تجاری خود را تولید کرد.

- در سال 1992، کیا موتورز وارد بازار ایالات متحده شد و منجر به تاسیس 30 نمایندگی کیا در آمریکا شد.

 

معرفی مرکز خرید لوازم یدکی هیوندای در تهران

 

مکان های تولید خودروهای کیا

محصولات و لوازم یدکی کیا در حال حاضر از چه کشورهایی ساخته می‌شوند؟

از زمان فروش سرنوشت‌ساز اولین خودروی کیا در بازار آمریکای شمالی در سال ۱۹۹۲، این برند به قسمتی از اکوسیستم خودروهای این منطقه تبدیل شده است. به همین دلیل، خودروهای کیا و قطعات یدکی آنها در کجا تولید می‌شوند؟

 پاسخ این سوال این است که محصولات کیا و لوازم یدکی آنها در یکی از سه کشور زیر تولید می‌شوند:

 

- مرکز اصلی کیا در سئول، کره جنوبی

- کارخانه تولید در وست پوینت، جورجیا، ایالات متحده آمریکا

- یک کارخانه دیگر در Zilina، اسلواکی

تخصص کیاموتورز چیست؟

کیا یک برند مشهور است که به دلیل ایمنی و گستردگی لوازم یدکی خودروهای کیا، شناخته شده است و بسیاری از مردم دلایل زیادی را برای حمایت از این برند دارند. خودروهای کیا با استفاده از فولاد کششی قوی ساخته شده‌اند تا در صورت وقوع تصادف، همه افراد درون خودرو را به خوبی محافظت کند و بسیاری از مدل‌ها دارای رتبه ایمنی بالایی هستند.

مزایای خودروهای کیا

- کیفیت مونتاژ کامل و صحیح

- مصرف سوخت پایین

- رعایت سطح بالایی از کنترل و ایمنی

- فضای داخلی راحت و بزرگسالانه

- تطبیق با قوانین زیست محیطی

- دوام

- طراحی خارجی و داخلی به روز و مدرن

کیا بیشتر به چه چیزی معروف است؟

نام تجاری کیا در گذشته به دلیل خودروهای ارزان قیمت و بدون کیفیت شناخته می‌شد. این عمدتا به دلیل این است که هنگامی که این برند برای اولین بار در ایالات متحده راه‌اندازی شد، وسایل نقلیه آن با مشکلات زیادی روبرو شد. پس از آن، کیا ناوگان خود را بهبود داد و این نام تجاری اکنون در مورد خودروها و لوازم یدکی کیا به دلیل قابلیت اطمینان استثنایی، شناخته شده است.

چه چیزی کیا را منحصر به فرد می کند؟

کیا موتورز یک شرکت تولیدی است که از مواد با کیفیت بالا استفاده می کند و همچنین به قیمت مناسب‌تری نسبت به رقبای خود عرضه می‌شود. فراوانی لوازم یدکی کیا نیز از جمله دلایل دیگری است که باعث شده محبوبیت این برند در صنعت خودرو افزایش یابد.

برای کاهش هزینه‌ها و خرید قطعات با کیفیت برای خودروهای کیا، بهتر است آن‌ها را از فروشگاه‌های آنلاین معتبر تهیه کنید. مجتمع سپهر با سابقه‌ی چندین سال در زمینه تأمین قطعات خودرو در سطح کشور، یکی از بهترین تامین کنندگان حرفه‌ای قطعات خودرو است. این فروشگاه به شما در انتخاب قطعات اصلی برای هر خودرو کمک می‌کند. با انتخاب سپهر ، شما می‌توانید قطعات با کیفیت بالا، قابلیت اطمینان و دوام بالایی را برای خودرو خود تأمین کنید.

نظرات کاربران